Téma

Držáci z Youtube

Životnost YouTubové celebrity se počítá na hodiny, výjimečně na dny. Mrkněte se na lidi, co se zvládají udržet na vrcholu už roky.

AddThis

Fred Figglehorn

(na YouTube od 1. října 2005)


Stvoření, co by i taoistického mnicha přimělo pořídit si zbrojní pas. Hyperaktivní napráškovaný spratek s nulovou sebekontrolou a nejodpornějším hlasem ve vesmíru získal první YouTube kanál s milionem předplatitelů. Vyneslo mu to vlastní TV seriál a filmové role. Ano, množné číslo.

James Nintendo Nerd 

(na YouTube od 6. dubna 2006)


James Rolfe, známý též jako Angry Videogame Nerd, je internetový veterán typu našeho Františka Fuky. Recenze na videohry začal natáčet dávno před vznikem YouTube, ale až s jeho nástupem si mohl z pití energydrinků a hysterických záchvatů při hraní her ve sklepě svých rodičů udělat kariéru.

Michelle Phan 

(na YouTube od 18. června 2006)


Na začátku kariéry Michelle Phanové bylo zamítnutí ze strany lokálního salonu krásy, kam se hlásila na místo stříhačky kuřích ok. Místo aby se zhroutila, založila si YouTube kanál s radami, jak se líčit. Dnes je z ní nejvlivnější makeup guru na internetu, majitelka mediální agentury a VIP konzultantka pro Lancôme.

Nigahiga 

(na YouTube od 20. července 2006)


Ryan Higa začal svou videokariéru klipy, ve kterých předstírá, že zpívá. To sice dělá leckdo, ale Nigahiga v tom byl lepší a nebál se své umění učit ostatní (jeho video „Jak zpívat jako váš oblíbený zpěvák“ vidělo přes 17 milionů lidí). Higovi se musí uznat, že je na rozdíl od mnoha dalších YouTube celebrit vážně vtipný.

Shane Dawson 

(na YouTube od 10. března 2008)


Shane začal točit, protože ho nebavilo psát domácí úkoly a bylo mu hloupé se flákat. Za dva roky se vyšvihl do žebříčku webových celebrit časopisu Forbes a ankety Teen Choice. Ostatně co by ne. Člověk, který vánoční video natočí v kostýmu středověkého pasáka (nikoliv ovcí), si těch 5 milionů odběratelů zaslouží.

Ray William Johnson

(na YouTube od 25. května 2008)


Jeho žvanění o virálních videích zaznamenává větší sledovanost než ta videa sama. Ray se nezdráhá ani prozradit největší tajemství internetového úspěchu. V jednom videu položí sugestivní otázku: „Jak dosáhnout 100 miliard zhlédnutí na YouTube?“ a vzápětí střihne na záběr papírku s nápisem „kozy“.

AddThis
1 comments
ducklingkatrin
ducklingkatrin

Nějak mi tam chybí Felix (Pewdiepie), který je v současnosti youtuber s nejvíce odběrateli. :)

Rozjezd

Rozjezd

Petr Čech má pod přilbou helmu a další kecy, lži a zprávy z domova.

Téma

How to be a slavný na internetu

Kdysi dávno (asi tak před deseti lety) byl internet výspou cyberpunkerů a digihipíků, kteří ho považovali za virtuální utopii. Nešlo jim o slávu a myšlenka výdělku jim připadala stejně nesmyslná jako výzvy rodičů, aby vypnuli počítač a šli ven. Utopie ale skončila. Dnes na síti vládnou celebrity, poměřují se ega, a hlavně se ve velkém rejžuje.

Podobné články: Téma

2017 | 3 | e-Bitka

Nafoťte si babiččin oběd

Když fotil venkovský fotbálek, dostal málem nafackováno. Zahradní verzi Karlštejna, která zdobila kdejakou českou zahrádku, mu skoro nacpali do auta, a ve středním věku zjistil, že vepřo knedlo zelo naaranžované na kostkovaném ubrusu může mít i jinou než kulinářskou hodnotu. Tomáš Pospěch se jako fotograf snaží zachytit prchavý fenomén češství.

2017 | 3 | e-Bitka

Jak e-vyhrát v e-bitce

Na příštích stránkách si řekneme, jak v internetové diskusi roznést soupeře na kopytech, rozšlapat ho na kaši a zadupat do země. Předtím ale musíme zjistit, proč do facebookových a komentářových válek vůbec vstupujeme. Co nás na tom tak láká?

2017 | 3 | e-Bitka

How to vyhrát na internetu

Kdo se pohybuje v prostředí opravdových webových diskusí, ten ví, že lidi, co se drží argumentů a logiky, by v nich nevydrželi ani tři příspěvky. Pravidla virtuální džungle zní úplně jinak.
COOKIES
Google+