Téma

Upocení a unavení týpci s hemoroidy

Když chcete zjistit něco o řidičích, zeptejte se na pumpě. My jsme našli pumpařku Jarmilu, co si navíc vzala kamioňáka.
AddThis
  • Foto: Profimedia

Proč se řidiči stávají řidiči? 
Zpočátku to bývá taková ta klučičí záliba v autech a řízení. Oni mají představu, že budou řídit super auto, cestovat po světě a ještě za to brát peníze. Sice brzy zjistí, že řízení je dřina, ale pořád to u nich vyvažuje ta romantika za volantem. Po pár letech se ale romantika okouká a zůstane jen ta dřina. 

Být řidičem tedy není žádný med.
Je to hrozně náročné a taky nebezpečné povolání. Kdo kdy projel dálnici, tak ví, jaké stresy na ní zažívá. Řidič v tomhle prostředí tráví celou pracovní dobu. Navíc má starost, aby dovezl v pořádku náklad a aby dojel včas. 

Chodí si odpočinout k vám na benzínku?
Jak na kterou. Hodně záleží na provozovateli stanice. Můj šéf měl řidiče rád a vycházel jim vstříc. Vím ale, že hodně stanic o kamioňáky nestojí a nenechají je ani zaparkovat, natož jít do sprch. 

Jakou máte zkušenost s řidiči vy?
Já jsem za ně ráda. Hlavně když sloužím noční a jsem na stanici sama, tak je milé mít poblíž někoho, s kým si můžu popovídat a kdo by mi v případě potřeby přišel pomoct. Postupem času jsem si je moc oblíbila a dodneška kamioňáky na první pohled poznám. Neřeknu vám jak, ale něco na nich je. 

Čekají na kamioňáky na benzínkách holky?
To jsou jen fámy. Na naší benzínce žádné nebyly. Já jsem si tedy jednoho kamioňáka vzala, ale ten měl jenom mě. 

Jak si vás získal?
Vozil mi melouny. 

Líbí se řidiči ženám? Mají zvláštní sex appeal?
Můj manžel sexy je. Ale obecně? To fakt nevím. Já je vždycky viděla jako ucamraný, upocený a unavený chlapy, co určitě mají hemoroidy a co se chtějí hlavně trochu vyspat, než pojedou dál. Možná snad, že jsou vděční, když je na ně v téhle situaci někdo hodný a něco pro ně udělá. To potom dokážou být hrozně milí. 

Jak se s kamioňákem žije?
Není to snadné. Je věčně někde na cestách a ženská o něj má věčně strach. Každá zpráva o bouračce, každá předpověď špatného počasí jí připomene, že má manžela někde za volantem. Já jsem ráda, že manžel už dnes jezdí míň. A nedovedu si představit, že by s tím začal syn.

AddThis
0 comments

Téma

Proč se za volantem začneme chovat jako idioti?

V autě nadává každý a rozhodně na to nemusí řídit kamion. Řidičská zuřivost (řekněte to pětkrát rychle po sobě) je zvláštní fenomén, který bezesporu existuje. Nikdo ale přesně neví, kvůli čemu se ze spořádaných tatíků stávají pomatení agresoři, co s rudým zrakem vybržďují ostatní řidiče na dálnici. Pár podezřelých ale existuje:

Téma

Pokojíčky

kabina tiráku je řídicí věž celé soupravy, místo k bydlení i umělecký prostor vyjadřující osobnost řidiče.

Podobné články: Téma

2018 | 10 | Holky & koně

Holky a hřebci a hnůj

„Máme ve třídě koňařku, je to nafoukaná čúza, pro kterou jsou všichni póvl. Spolužačky jí nemůžou přijít na jméno, ale zároveň jí všechny lezou někam jen proto, aby se občas mohly povozit. Fakt nechápu. Anebo plno jiných holek tak šílí po koních, že chodí zadara uklízet někam do stájí hnůj. Pochopila bych, kdyby to byla záliba sem tam nějaké holky, ale z koní šílí snad úplně všechny. Proč jako?“ – Zpovědnice.cz

2018 | 10 | Holky & koně

Holky byly u koní vždycky v převaze

Zdenu Motyginovou přivedl ke koním dědeček povozník. Jezdí odmalička, koním se věnuje syn i manžel a k tomu dělá šéfredaktorku časopisu Jezdectví. Ideální zdroj informací o čemkoliv se čtyřmi kopyty a hřívou.

2018 | 10 | Holky & koně

Koňský kšeft aneb Jak se na tom hrabe

Kůň je nákladný mazlíček, stejně jako třeba golf nebo jachting. Ale na první pohled to nemusí být vidět...
Google+