|

PDF

OBSAH

ROZJEZD

TÉMA

    ČTENÍ

       

      Téma

      Pěšky k nesmrtelnosti

      Když budete dlouho chodit, možná dlouho neumřete… Teda pokud nechodíte po dálníci. Třeba.

      AddThis

      1.

      Chůze snižuje riziko rozvoje vysokého tlaku, vysokého cholesterolu, cukrovky a ischemické choroby srdeční.

      2.

      45 minut chůze denně 5 dní v týdnu dokáže zvrátit nabírání hmotnosti a zvýšit kapacitu plic již za 6 týdnů.

      3.

      Pravidelná chůze snižuje výskyt kardiovaskulárních příhod o 31 % a úmrtnost na ně o 32 %.

      4.

      Každých 60 minut chůze prodlužuje život průměrně o 2 hodiny. Z toho logicky vyplývá, že pokud strávíte více než polovinu života chůzí, budete žít věčně.

      AddThis
      0 comments

      Podobné články: Téma

      2017 | 7 | Strach má velká křídla

      Jak to vidí letuška

      Eva Zátková strávila ve vzduchu 36 let a na palubě letadel zažila snad vše, na co si vzpomenete.

      2016 | 10 | Instantní strach

      Chudáček vetřelec

      Lidi jsou sobci bez kousku empatie. Záporáky nemáme rádi, a tak nás ani nenapadne přemýšlet o tom, jak se ve svých rolích musí cítit oni. Dobře, my to tedy zkusili.

      2015 | 4 | Zklidni hormon

      Jen otevřu dveře...

      Linda Hrubešová, kdysi art direktorka Elle a Marianne, se narodila a většinu života žila v Praze. Pak si obula holínky, zabalila rozjetou kariéru a odešla „na kopec nad Štěchovicemi“ zahrádkařit. Designuje dál, je šťastná a rozhodně by neměnila.
      Google+