|

PDF

OBSAH

ROZJEZD

TÉMA

    ČTENÍ

       

      Téma

      Pěšky k nesmrtelnosti

      Když budete dlouho chodit, možná dlouho neumřete… Teda pokud nechodíte po dálníci. Třeba.

      AddThis

      1.

      Chůze snižuje riziko rozvoje vysokého tlaku, vysokého cholesterolu, cukrovky a ischemické choroby srdeční.

      2.

      45 minut chůze denně 5 dní v týdnu dokáže zvrátit nabírání hmotnosti a zvýšit kapacitu plic již za 6 týdnů.

      3.

      Pravidelná chůze snižuje výskyt kardiovaskulárních příhod o 31 % a úmrtnost na ně o 32 %.

      4.

      Každých 60 minut chůze prodlužuje život průměrně o 2 hodiny. Z toho logicky vyplývá, že pokud strávíte více než polovinu života chůzí, budete žít věčně.

      AddThis
      0 comments

      Podobné články: Téma

      2014 | 1 | Německo na talíři

      Německo neexistuje

      Starý fór praví, že Německo nevzniklo jako národ, ale jako hádka. Máme sice tendence vnímat ho jako do latě srovnaný stát, kde všechno zařezává a lícuje, ale ve skutečnosti je to úplně jinak.

      2017 | 4 | Soumrak missek

      Časová osa

      Jak se vyvíjela ženská krása? Tedy alespoň "oficiální" pohled na ni...

      2014 | 3 | Brno jako Brno

      Lepší než Praha

      Je spousta věcí, které můžou Pražáci Brňákům akorát tak závidět. Podívali jsme se na ty nejzajímavější. Jestli vás při čtení přepadne chandra, přestěhujte se pod Špilas.
      Google+