Téma

Pěšky k nesmrtelnosti

Když budete dlouho chodit, možná dlouho neumřete… Teda pokud nechodíte po dálníci. Třeba.

AddThis

1.

Chůze snižuje riziko rozvoje vysokého tlaku, vysokého cholesterolu, cukrovky a ischemické choroby srdeční.

2.

45 minut chůze denně 5 dní v týdnu dokáže zvrátit nabírání hmotnosti a zvýšit kapacitu plic již za 6 týdnů.

3.

Pravidelná chůze snižuje výskyt kardiovaskulárních příhod o 31 % a úmrtnost na ně o 32 %.

4.

Každých 60 minut chůze prodlužuje život průměrně o 2 hodiny. Z toho logicky vyplývá, že pokud strávíte více než polovinu života chůzí, budete žít věčně.

AddThis
0 comments

Téma

Jezděte pěškobusem

Chůze z nás udělala pány tvorstva. Vážně. Celý příběh naší cesty na vrchol potravního řetězce začal v Africe někdy před 5 až 7 miliony lety, když se náš praprapředek australopiték rozhodl opustit bezpečí lesa a vydat se na pochod savanou. Aby ve vysoké trávě nezabloudil, musel se naučit chodit po zadních a s hlavou vzhůru. Když už mu to tak hezky štrádovalo, pouštěl se dál.

Téma

Čeští poutníci

Chodili, a nejen proto je známe. Slavní chodci jsou důkazem toho, že pěškobus probouzí kreativitu.

Podobné články: Téma

2018 | 8 | Chodiči

Jezděte pěškobusem

Chůze z nás udělala pány tvorstva. Vážně. Celý příběh naší cesty na vrchol potravního řetězce začal v Africe někdy před 5 až 7 miliony lety, když se náš praprapředek australopiték rozhodl opustit bezpečí lesa a vydat se na pochod savanou. Aby ve vysoké trávě nezabloudil, musel se naučit chodit po zadních a s hlavou vzhůru. Když už mu to tak hezky štrádovalo, pouštěl se dál.

2018 | 8 | Chodiči

Proč šlapete?

Zeptali jsme se lidí, kteří chodí opravdu hodně, co na tom vidí.

2018 | 8 | Chodiči

Chodicí starter pack

Pár tipů na dlouhý pochod.
Google+