Blog

16 nejpitomějších reklamních sloganů, co nám provrtaly mozek

Víte stejně dobře jako my, že když Dana Morávková mluví o živých kulturách bifidus esencis a problémech se zažíváním, myslí tím, že už se jí nestává, aby pustila ducha při natáčení Ordinace. Reklamy je třeba brát s rezervou. Některé slogany zvlášť...
AddThis

Globus, tady je svět ještě v pořádku.

Zato venku je radioaktivní pustina plná mutantů, obřích krys a běžných pracích prášků.


DM, zde jsem člověkem, zde nakupuji.

Všude jinde jste goblin.


Co teď? Teď si dáme Deli.

A teď? Teď zase. A pak? Pak budem tlustý.


Možná se tak narodila, možná je to Maybelline.

Možná je to Photoshop. Možná genové inženýrství. Kdo ví?


I muži mají své dny.

Ne, že by přímo krváceli z vagíny, ale pijí Drsoně, což je podobný zážitek. Hlavně po ránu.


Image je na nic. Následuj žízeň. Sprite.

Image je na nic. Následuj žízeň. Vodka.


Dlouhý život pro vaši pračku – váš Calgon! Cink, cink.

Doufáme, že ji budete chodit navštěvovat do pečovateláku pro pračky a budete s ní mít trpělivost, až bude už dementní a bude cintat vodu po podlaze.


Pečení je radost. Hera je pečení.

Hera je tuk na pečení. Tuk na pečení je pečení. Tuk je radost. Asi.


Energie sbalená na cesty.

Tatranky.rar


Milka, nejjemnější pokušení!

Úplně nejjemnější bývá rozteklá na dně kabelky.


Když ji miluješ, není co řešit.

Milujou a neřeší všichni, kdo jí za vašimi zády voblizujou hrdlo. Kofole.


Když jsem se v patnácti rozhodoval, co dál dělat, pekařina pro mě byla jasná volba.

Protože do učňáku chce každej.


Today. Tomorrow. Toyota.

Yesterday. Year ago. Yugo.


L̓Oreal, vy za to stojíte.

69,90 v akci!


Život je hořký. Bohudík.

Život je hořký… když si dáte pětkrát radka, čili kebab, hranolky, mentolovou cigaretu a ráno se vám to vrací. Bohudík.


Just do it!

Prostě vem sekeru, jdi do kanclu a just do it!

AddThis
4 comments
Vaclav Neuzil
Vaclav Neuzil

Image je nanic, následuj instinkt... tam bylo...

JirriSvoboda
JirriSvoboda

Chybí už jen "Já nemusím, já už ho vidím" a umělý soby.

beruskalenka
beruskalenka

Většina těch sloganů je naprosto geniální a tohle psal nějaký tatar, který neví o marketingu ani zbla :-). A pekařina jasná volba není slogan. 

SimonHlinovsky
SimonHlinovsky

Když jsem se před maturitou rozhodoval, co dál studovat, politologie pro mě byla jasná volba. A když jsem se rozhodoval, koho volit, TOP 09 pro mě byla jasná volba.

Podobné články: Blog

COOKIES
Google+