Blog

17 drobných signálů, že ta kila navíc nezhubnete

Chtěli byste být šlank, ale ručička na váze furt ne a ne dolů? Tak možná něco děláte blbě. Čtěte, co by mohl být důvod pro to, že jste buřt.
AddThis
  1. Cvičit začínáte od pondělí. Vždycky to příští.
  2. Za každé shozené kilo se odměníte dvěma tabulkami čokolády.
  3. Dobíhat autobus? Ani nápad, to si radši půl hodiny počkáte na další. V místní cukrárně.
  4. Jak je někde eskalátor nebo výtah, nasedáte. I když míříte jen do mezipatra.
  5. Zařekli jste se, že máte povoleny jenom čtyři rohlíky s paštikou za den, maximálně dva. Víc ani ťuk.
  6. Ať děláte, co děláte, prostě si nemůžete pomoct.
  7. Do fitka to máte půl kilometru od baráku, ale stejně to vždycky berete autem. Nejste blázni, abyste chodili pěšky, ne asi.
  8. A cestou domů to berete přes drive-thru.
  9. K malé dietní cole a čerstvému salátku si objednáte ještě dvojitý cheeseburger, aby to nebylo tak hladový.
  10. Na párty pijete radši jenom vodku se sodou a citrónem. Ale dáte si jich jedenáct.
  11. Herbalife zajídáte párkem v rohlíku.
  12. Někde jste slyšeli, že máte jíst pětkrát denně. Ale nikdo vám neřek, že po malých porcích.
  13. Jste do morku kostí přesvědčení, že brambory jsou taky zelenina. No a co, že jsou rozkrájený na hranolky a trošku říznutý olejem, to se poddá.
  14. Razíte teorii, že když v něčem není maso, není to jedlý.
  15. Vaříte zásadně z organických low fat surovin, který si necháváte přivézt z rohlík.cz. Páč do supermarketu to je pěšky fakt daleko.
  16. Máte tendenci přejídat se ve stresu. A když jste šťastný, tak vlastně taky. Takže se v podstatě přejídáte pořád.
  17. Ani vás nenapadlo stáhnout si Pokémon GO. Kam byste jako furt chodili?
AddThis
0 comments

Podobné články: Blog

COOKIES
Google+