Blog

17 důvodů, proč má každý copywriter těžký život

Víte, kdo je to copywriter? Aha, nevíte. To jsme my, co píšeme. A trpíme u toho jako zvířata. Tak čtěte, proč si stýskáme.
AddThis
  1. především většinou nikdo nemá nejmenší tušení, kdo je copywriter.
  2. když hádá, myslí si, že obsluhujete kopírku.
  3. v lepším případě, že máte co do činění s autorským právem.
  4. když se svou práci pokusíte vysvětlit, většinou to končí otázkou „A za to tě někdo platí?“.
  5. a předpokladem, že většinu pracovního času trávíte vysedáváním po kavárnách, „vymejšlením“, tetováním, vtípkama…
  6. nikdo si už ale bohužel nedovede představit, jak vypadá třeba takové pondělní zadávání letáku na sklolaminátový desky se slevou 20 % DNES V AKCI.
  7. přičemž pro všechny je to vlastně zbytečná práce, anžto psát umí úplně každej.
  8. a to samé platí pro skvělé nápady. ty má také kdekdo.
  9. ostatně, každý vám většinou řekne, že psal na gymplu moc pěkný slohy. a kde mohl bejt.
  10. ve finále tak za jednu jedinou větičku nebo slogan nikdo moc platit nechce.
  11. a pochopitelně vám i v té jedné jediné větičce začne vrtat a vrtat, až ji úplně převrtá.
  12. vůbec nevadí, že jste s tou jednou jedinou větičkou strávili celé odpoledne. a máte k ní vztah.
  13. a také to znamená, že vaši práci bude hodnotit úplně, ale úplně každý. protože na text může mít názor i cvičená lama.
  14. musíte být permanentně vtipní a znalí gramatiky. nedejbože když vám najdou překlep, poněvadž to byste přeci měli znát…
  15. Pravidelně píšete proslovy, přáníčka, „něco krátkýho, vtipnýho, jen odstaveček… to máš hned…“.
  16. že jsou taky hodiny a dny, kdy vás napadne leda tak chřipka, nikoho nezajímá. zvlášť složenky.
  17. a bohužel ne všechno, co jste psali na objednávku je zrovna k chlubení. ale koho to zajímá, vy to dostanete sežrat.
AddThis
0 comments

Podobné články: Blog

COOKIES
Google+