Blog

23 příznaků, že už jste v reklamce moc dlouho

Reklamní byznys je ranařina, která už nejednoho accounta připravila o duševní rovnováhu. Pokud se v tom kolotoči nezblázníte, zdaleka nemáte vyhráno. Taky by se mohlo stát, že si zvyknete. Čtete, jak poznáte, že je čas změnit práci?
AddThis
  • Ve steakhousech vás znají jménem.

  • Máte botník plný cool tenisek z limitovaných edicí.

  • Každý večírek vás začne bavit nejdřív po šestém drinku.

  • Vaše biologické hodiny jsou nastaveny na začátek a konec kvartálu.

  • Tykáte si se všemi recepčními ze všech agentur v regionu.

  • Jste přeborníci ve stolním fotbálku.

  • Mladší kolegové vás oslovují šéfe.

  • Jste vybíravý, pokud jde o produkty Apple.

  • Nevadí vám, že se klienti neobtěžují vám ani poděkovat za štědré prezenty, co jste jim naposílal Vánocům.

  • Trvá vám dlouho, než dokážete upoutat pozornost pětadvacátníků.

  • Jednou vás vyhodili z párty po předávání cen Effie.

  • Pokládáte za naprosto normální, když se schůzka, na kterou jste se připravovali šest týdnů, zruší půl hodiny před začátkem, protože klient je „velmi zaneprázdněn“.

  • Když jdete s kolegy do baru, instinktivně se držíte dva drinky za nimi.

  • Myslíte si, že je naprosto normální organizovat oběd pro 20 holobrádků, kterým jste naprosto ukradený.

  • Myslíte si, že je naprosto normální, že těch 20 holobrádků sleduje vaši prezentaci a zarytě u toho mlčí.

  • Nepřekvapuje vás, že osoba, která rozhoduje o tom, jak miliardová korporace utratí 3 miliony za reklamu, je holobrádek s cool teniskama z limitované edice.

  • Jste emočně vzrušeni, když vám přijde e-mail s poptávkou.

  • Domníváte se, že horečnaté klikání na spoty vašich klientů je k něčemu dobré.

  • Začínáte věřit, že trpíte nízkou hladinou testosteronu.

  • Nedivíte se, když oběd pro čtyři koštuje 5000 korun.

  • V kanclu máte boxovací pytel.

  • Čekáte na odpověď od klienta, který je sotva schopen dát dohromady smysluplný email, a pak mu poděkujete za to, že vás tři měsíce ignoroval.

  • Máte plné zuby luxusních restaurací.

  • Jste zvyklí rozdávat vizitky výměnou za pozornost lidí ve věku vaší dcery.

AddThis
0 comments

Podobné články: Blog

Google+