Blog

Hudební masakry – Céčka od bazénku

Hudební masakry nejsou jen vydávání klipů nebo vystupování na pochybných akcích. Je to i šaškování v reklamě.
AddThis

Blíží se léto, první z nás už vyrazili někam na koupák, proto dnešní masakr, podle kalendáře poslední jarní, bude trochu tematický. My Češi máme rádi zahradní bazénky. To nemá být ironická poznámka, schválně se poptejte zahraničních kamarádů, jestli to u nich frčí taky tak. Nefrčí. No a protože my Češi máme taky rádi Michala Davida, prodejce zastřešení bazénů dostal nápad propojit to do jednoho a vznikla tak kampaň, kterou co do dada možná ani ten Smarty netrumfne. No, škoda slov na úvod, pojďme se na to nejprve podívat.

Díky reklamě už víme, jak Michal David žije. Inu, to možná chtějí vidět lidi hltající bulvár, nezaujatého pozorovatele zaujmou spíše roztodivné detaily, jako třeba při podkresu Diskopříběhem označení sebe sama za umělce či zapalování doutníku hořákem na gril (like a boss, tohle ani Chuck Norris neumí). Masakr nabírá obrátky v půlce, kde pan David překopal svůj hit tak, aby do něj mohl zpívat slogan firmy. Umělcovo nitro někde v koutku duše tiše pláče, ale peníze nesmrdí, tak proč starou věc neprodat znovu a jinak, že ano. Tohle by se ještě jakž takž dalo překousnout, normální spojení dvou obchodníků, jeden s hudbou, druhý s konstrukcemi. Ale ona ta spolupráce pokračovala dál…

A tady už jsme svědky normální šaškárny. Jít se ukázat na veletrh a tam zpívat slogan firmy naživo, to už je opravdu hodně na dřeň. Není pochyb o tom, že Michal David dostal buď dobře zaplaceno, nebo mu zastřešili zadarmo domov. To je jasné a nemá smysl se nad tím pozastavovat, reklama a známé tváře byly vždy spojené nádoby. Ale všimněte si, že i v tomto videu mluví Michal David o umění. A já se ptám – je hodno skutečného umělce zpívat na veletrhu na halfplayback svou melodii s hloupoučkým a násilně našroubovaným textem „my paříme doma, to je Alukov“? Není, samozřejmě.

AddThis
4 comments
Mac2Mac
Mac2Mac

David byl vždy vopruz něco ectra, jak kdysi psala jeho matka v Mladém světě: už v 6 uměl jíst příborem a je z umělecké rodiny, neb má kořeny někde u cirkusu... Co dodat. A jinak nezpívá "my paříme doma", ale "vytváříme domov". Asi ještě horší...

VladimirMotouz
VladimirMotouz

Michala Davida a jeho popík jaktěživ nemusím, ale na druhou stranu opravdu nutno dodat, že je to člověk, který si alespoň na nic nehraje. Nevyhledává bulvár, nezviditelňuje se díky němu, a proto ani není vidět či slyšet o tom, co dělá ve svém volném čase (jasně, sem-tam se možná něco objeví, ale není to co druhý den, jako v případě Agáty a spol.).

Pro příklad téměř osobní zkušenost s jeho dobrosrdečností: těžce postižené děvčátko nemohlo jít na jeho koncert. Maminka děvčátka mu napsala dopis, ve kterém mu všechno vysvětlila a popsala, aniž by upřímně očekávala jakoukoli reakci. Dceři prostě chtěla udělat radost a byla připravená mu i zaplatit. Za tři dny jí Michal David osobně volal a domluvil se s ní, že dívčinu přijede osobně navštívit, zazpívá jí, přiveze jí nějaké drobnosti a tak. Měl jen jednu jedinou podmínku: bude to soukromá rodinná akce, bez přítomnosti médií a cizích lidí. A nic si za to od nikoho nevzal. Takže na jednu stranu možná masakrálním interpretem je, na druhou ale ne. Dovedete si něco takového představit např. u Mandrage, kteří taky nejsou bůhvíjaký klenot české hudby a jejich koncerty patří mezi ty podstatně dražší? Já teda ne. ;)

MichalMigPlsek
MichalMigPlsek

A kolik bazénů máš zastřešených ty, že se otíráš o takovýho umělce? 

PavelKonicek
PavelKonicek

Já myslím, že to není špatný. Měl jsem možnost poznat Michala Davida osobně, a musím říct, že je to frajer, žádná namyšlená rádoby hvězda, ale normální fajn chlap, co každého bere jako sobě rovného. A ta firma vypadá luxusně, je vidět, že co dělají, to fakt umí, a takových firem je málo. Je to prostě obyčejná reklama, dobrý nápad. :)

Podobné články: Blog

COOKIES
Google+