Blog

Hudební masakry – Dominika Myslivcová

Máme tu další novinku. A ne ledajakou! Vítězka Zlatého Davida v kategorii Nejhorší zpěvačka ještě neřekla poslední slovo a po půl roce vrací úder s novou peckou včetně ultrarůžového klipu.
AddThis

Dominika Myslivcová je jednoznačně nejúspěšnější pink blogerka u nás, nicméně kromě jejích followerů pravděpodobně čekal skladbu Jako já asi málokdo. Naparfémovaná sonická bomba hromadné likvidace dopadla do světa českého internetu v neděli v osm večer a v době, kdy píšu tento článek (pondělí půl osmé ráno) už má 20 000 zhlédnutí, což je cifra, kterou často klipy ani těch nejlepších českých interpretů nepřekonají za celou dobu, natož za dvanáct hodin. Lidi se prostě chytli na první dobrou.

Pojďme na věc, klip je cover korejské dívčí skupiny Kara a text napsala Sharkass, čtenárům Masakrů velmi známá tvář.

Růžový mordor vrací úder!

Co si budeme namlouvat, skladba je to hloupoučká. Fandům k-popu zůstala akorát melodie, pro nefandy navíc dost kolovrátková. Sharkass zamakala, její text není nic moc a po technické stránce tam jsou mezery jak mezi zuby Jardy Holíka, ale je hezky vidět, že jí role textařky sedí víc, než když si sama píše věci pro tu svou polohu napruděné úspěšné raperky, kterou nikdo nemůže kritizovat, jen jí závidět. Ale to se spraví, ještě dvě stě textů, Šárko, a i ta technika bude vybroušená.

Zlatého Davida Dominika Myslivcová dostala asi po právu, tady jako kdyby zpívala úplně jiná holka. Dominika se tak buď naučila za pár měsíců trochu pracovat s hlasem, což není zrovna pravděpodobné, nebo je prohnaná autotunem víc než Zeman šaraticí.

Nemá smysl si nic namlouvat, Jako já není singl v tradičním slova smyslu. O to zajímavější je, jak reaguje veřejnost. Vyčítat pink blogerce, že má v klipu moc růžové, to je jen trollování level 1. Dominika Myslivcová postavila svou práci na tom, že je kočka a píše, jak být kočka taky. Jako ona. Tam kde chápání písně mnohými končí (probouzí se namalovaná a místo do práce chodí na nákupy), tam teprve někde začíná hlavní myšlenka textu mající vyjádřit Dominičino poselství – jasně, cucám u bazénu drink, ale ty chceš a máš na to taky, hlavně se neškleb a koukni na svět trochu růžověji.

Z tohoto hlediska bude zajímavé sledovat virální cestu klipu Jako já napříč internetem i sociálními sítěmi, ale hlavně pročítat reakce diváků. Ti totiž z poměrně nevinného masakru udělají růžový Mordor.

AddThis
1 comments
NosferatuPsiren
NosferatuPsiren

Mě by tohle až zas tak moc nevadilo, i když mám na růžovou alergii, ale ty děti z toho měla vynechat :´D

Trackbacks

  1. […] světa svůj nejnovější hudební počin. Jeho kvality hodnotit nebudeme, ale jak píše kolega Jarda Konáš ve svých Hudebních masakrech, je to prostě růžový Mordor. Klip má už skoro 250 tisíc zhlédnutí, což na první pohled […]

Podobné články: Blog

COOKIES
Google+