Blog

Jak se změnit z cholerika na flegmatika?

Dělá vám problémy zvládat stresové situace? Míváte záchvaty vzteku, které se chcete naučit kontrolovat? Můžete! Stačí dodržovat následujícíh 10 postupů.
AddThis
  • Externí psycholožka: Šárka Cvrkalová

  1. Místo nadávek zkuste takzvané drsné lichotky. „TY SI MĚ TAK NAŠTVAL, TY JEDEN MEDVÍDKU ZLOBIVEJ!“

  2. Místo toho, abyste osobu vedle sebe knockoutovali, pohlaďte ji po vlasech a bavte se její zmateným výrazem.

  3. Pokud máte pořád sklon někoho mlátit, zkuste polštáře. Neprotestují a vás to časem přestane bavit.

  4. Místo naštvaného třískání dveřmi je zkuste zavírat naštvaně, ale pomalu a s citem. Chladná pomsta, rozumíte.

  5. Nepočítejte do deseti. Zkuste vypočítat mocniny čtrnácti, kam až dojdete.

  6. Metal ještě nikdy nikoho neuklidnil. Zkuste raději něco veselého. My little pony, třeba.

  7. Vsaďte se o dva miliony, že se už nikdy nebudete rozčilovat.

  8. Snězte na uklidnění všechno, co doma najdete. Pokud máte prázdnou lednici, pravděpodobně už tento týden nemáte právo se rozčilovat.

  9. Dívejte se na sebe při záchvatech vzteku do zrcadla. Rudnete jako rajče, slzí vám oči, cukají vám svaly v obličeji. Není to legrační?

  10. Vyhýbejte se vstávání, práci, škole, partnerství, filmům s předvídatelnými konci… a vůbec všem  stresovým situacím.


V rámci projektu #jetovtobě od Vodafonu jsme na našem Facebooku vyvěsili výzvu STAŇ SE REPORTÉREM ČILICHILI! Přišla nám spousta textů, ne všechno byly reportáže, ale přišlo nám líto je nezveřejnit, takže vám budeme v následujících týdnech dávkovat vaše vlastní výtvory. Moc děkujeme za spolupráci, jste nejlepší čtenáři na českým netu.

AddThis
0 comments

Podobné články: Blog

COOKIES
Google+