Blog

29 důkazů, že cesty v MHD jsou strastiplné všude na světě

Jestli každé ráno při jízdě na mastné tyči proklínáte celou MHD i s cestujícíma a řidičem, tak věřte, že by mohlo být mnohem hůř. Cestování na střeše vlaku, po kolena ve vodě, nebo v krutých mrazech jsou pro tyhle cestovatele každodenní chléb. Mrkejte.

AddThis
U nás je ježdění na masce metra riskantní zábava. V indonéské Jakartě je to jeden ze způsobů, jak se dostat do práce.

U nás je ježdění na masce metra riskantní zábava. V indonéské Jakartě je to jeden ze způsobů, jak se dostat do práce.

Ani když se do soupravy nakonec narvete, tak ještě nemáte vyhráno.

Ani když se do soupravy nakonec narvete, tak ještě nemáte vyhráno.

V Pekingu je i cesta z práce na motorce pořádný adrenalin.

V Pekingu je i cesta z práce na motorce pořádný adrenalin.

Jako chodec si v Tokiu určitě nebudete připadat osaměle.

Jako chodec si v Tokiu určitě nebudete připadat osaměle.

Tuhle tokijskou křižovatku krosuje až 2,500 lidí současně.

Tuhle tokijskou křižovatku krosuje až 2,500 lidí současně.

V Bankoku se můžete do príáce plavit po kanále. I tyhle loďky bývají ale pořádně naplněný.

V Bankoku se můžete do príáce plavit po kanále. I tyhle loďky bývají ale pořádně naplněný.

Ani přívalový slejváky nezabrání indickým rikšám, aby cestující dopravily do práce. Jen řidič se pořádně nadře.

Ani přívalový slejváky nezabrání indickým rikšám, aby cestující dopravily do práce. Jen řidič se pořádně nadře.

Komu pražská mastná tyč připadá přeplněná, tak ať si představí tohle peklíčko.

Komu pražská mastná tyč připadá přeplněná, tak ať si představí tohle peklíčko.

V Bangladéši se plaví, i když je počasí, že by psa nevyhnal.

V Bangladéši se plaví, i když je počasí, že by psa nevyhnal.

Když je pěkně, tak tenhle způsob cestování není tak špatný...

Když je pěkně, tak tenhle způsob cestování není tak špatný...

... Horší je, když se nenacpete do autobusu, když leje jako z konve.

... Horší je, když se nenacpete do autobusu, když leje jako z konve.

V indonéské Západní Jávě mají jen 300 vlaků na půl milionu obyvatel. Podle toho to taky vypadá.

V indonéské Západní Jávě mají jen 300 vlaků na půl milionu obyvatel. Podle toho to taky vypadá.

Tady cestující uvízli poté, co voda na Filipínách spláchla kus dálnice.

Tady cestující uvízli poté, co voda na Filipínách spláchla kus dálnice.

Po Vietnamu jezdí víc než 37 milionů motorkářů. V dopravní špičce to tam je jak v mraveništi.

Po Vietnamu jezdí víc než 37 milionů motorkářů. V dopravní špičce to tam je jak v mraveništi.

Než pořád nadávat je lepší si jízdu co nejvíc užít. Vždyť je tam člověk obklopen přáteli.

Než pořád nadávat je lepší si jízdu co nejvíc užít. Vždyť je tam člověk obklopen přáteli.

Africké město Lagos prostě není stavěno na takový množství lidí a aut.

Africké město Lagos prostě není stavěno na takový množství lidí a aut.

Nedostačující infrastruktura dělá z dojíždění v Zimbabwe bojovku ponořenou do tmy.

Nedostačující infrastruktura dělá z dojíždění v Zimbabwe bojovku ponořenou do tmy.

V Káhiře jen těžko poznáte, kde končí trhy a začíná silnice.

V Káhiře jen těžko poznáte, kde končí trhy a začíná silnice.

V Bolívii mají nejvyšší lanovku na světě. Po cestě do práce si užijete parádní výhled.

V Bolívii mají nejvyšší lanovku na světě. Po cestě do práce si užijete parádní výhled.

Drsná bezpečnostní opatření každý den ucpávají metro v Pekingu.

Drsná bezpečnostní opatření každý den ucpávají metro v Pekingu.

Eskalátory v Sao Paulu jsou o chlup delší než na Karláku.

Eskalátory v Sao Paulu jsou o chlup delší než na Karláku.

To není mraveniště, to je běžně vytížený nástupiště v Sao Paulu.

To není mraveniště, to je běžně vytížený nástupiště v Sao Paulu.

I hlavní nádraží v New Yorku je ve špičce docela blázinec.

I hlavní nádraží v New Yorku je ve špičce docela blázinec.

Nebýt všudypřítomnýho davu, který hřeje, mohl by jeden přo čekání na vlak v Chicagu i umrznout.

Nebýt všudypřítomnýho davu, který hřeje, mohl by jeden přo čekání na vlak v Chicagu i umrznout.

To nejsou klauni, ale protestující proti zvyšování cen bydlení v San Francisku., kteří sobecky blokují dopravu.

To nejsou klauni, ale protestující proti zvyšování cen bydlení v San Francisku., kteří sobecky blokují dopravu.

Řidiči v San Francisku stráví za volantem až 90 hodin ročně.

Řidiči v San Francisku stráví za volantem až 90 hodin ročně.

V Mexiku nejsou ani šestihodinové dopravní zácpy žádnou vzácností.

V Mexiku nejsou ani šestihodinové dopravní zácpy žádnou vzácností.

Čtvrtina obyvatel Nizozemí se pohybuje na kole. Pakování takových kol vyžaduje notnou dávku kreativity.

Čtvrtina obyvatel Nizozemí se pohybuje na kole. Pakování takových kol vyžaduje notnou dávku kreativity.

Ucpat se mohou i pěší cesty. Třeba tenhle most pro pěší v Londýně.

Ucpat se mohou i pěší cesty. Třeba tenhle most pro pěší v Londýně.

AddThis
0 comments

Podobné články: Blog

COOKIES
Google+