Téma

  • Milionář se slevou

    Možná máte dojem, že slevy mají v oblibě jen lidé nemajetní a boháči se maximálně zajímají o to, jestli k italským obkladačkám dostanou zlaté kohoutky zdarma. Existují ale i velmi bohatí lidé, kteří nejenže nepohrdnou žádnou slevou, ale naopak si na nich slušně ujíždí.

  • Jaká je cena za slevu

    Před řekněme sedmdesáti lety stačilo, abyste vyráběli, popř. prodávali kvalitní zboží. Zákazníci si vás našli a úspěch se dostavil celkem zaručeně. Jenže to už dávno neplatí. Co platí, je 80% sleva.

  • Jak vyzrát na slevy

    Slevy jsou v podstatě hra, kterou mezi sebou hrají obchodníci a nakupující. Jelikož ti první používají spoustu ne zrovna fér triků, není vůbec od věci si jich taky pár osvojit.

  • Jak se fauluje ve slevové džungli

    Když se obchodní inspekce vloni zaměřila na slevové akce, provedla za tři měsíce 1505 kontrol a pochybení zjistila při 40 % z nich. I když vynecháme normální, legální slevové fígle, zbude ještě pořád dost nástrah, triků a vyložených faulů.

  • Slevový kalendář

    Stejně jako houbař ví, že na bedly je potřeba počkat do září, i lovec slev má svá vytipovaná období, ve kterých vyráží nakupovat.

  • Jak to na nás s čísly hrají

    Jak náš mozek reaguje na nápis „Sleva“, už víte. A vědí to i odborníci. A taky vědí, že poskytování slev je hra s čísly. Proto s nimi umí žonglovat velmi šikovně. Jak to dělají?

  • Děti a reklama

    Agentura Ogilvy&Mather oslovila v roce 2011 přes tři sta marketingových odborníků z velkých českých firem a sbírala data o reklamách pro děti.

  • Vše pro děti

    Zmenšíme jim svět dospělých. Tak někdy vypadá úvaha těch, kteří se snaží vnutit své výrobky a služby dětem. Ale ne vždycky to dopadne dobře.

  • Top 5 nejblbějších hraček

    Opravdu podivných hraček jsou mraky. Vybrali jsme pro vás jen pár příkladů.

  • Byznys s dudlíkem

    Jak se říká člověku, který chce koupit vše, co máte na skladě, nestará se o kvalitu a má k dispozici v podstatě neomezený přísun peněz? Obchodníkův splněný sen? Ne. Dítě. Což je v podstatě jedno a totéž.

  • Výrobcům hraček o děti nejde

    Jaroslav Janeček šéfuje Sdružení českých prodejců hraček a sám je majitelem velkoobchodu s hračkami. O světě, kde se formují dětské sny, má přehled a příliš optimismu z něj nečiší.

  • Jak neutrácet za děti

    Britská novinářka a blogerka Hattie Garlicková to dokázala. Vzepřela se všem lákadlům z obchodních regálů i vzteklému vřískání a prosebnému škemrání potomků a přestala svým dětem kupovat cokoliv, kromě nezbytného jídla a hygienických potřeb. A zjistila, že to jde.

  • Nebe pro děti, peklo pro rodiče

    Děti nemají vyvinuté obranné mechanismy proti kýči, nevkusu a slabomyslným pitomostem. Jak by také mohly, když je do pěti let formuje Bořek stavitel a taková ta mluvící mašinka? Pro výrobce dětské zábavy je to dobrá zpráva, protože děti s nadšením spolknou cokoliv.

  • Všichni jsme trochu hráblí

    Nějakou formou duševní poruchy trpí každý čtvrtý z nás. Většinu takových lidí nepovažujeme za blázny a rozhodně se za ně nepovažují sami. To ovšem nic nemění na faktu, že takových nemocí je daleko víc, než si myslíme. Záleží víceméně na shodě náhod, jestli kvůli nim člověk skončí v Bohnicích, nebo ne.

  • Psychoumění

    Čumim na FILMY ROZUMÍŠ to je JASNÝ protože CELEJ SVĚT je film, celej svět JE KNÍŽKA tohle MUSÍŠ VIDĚT neni žádný nemůžu nemám čas NECHCI tohle je DŮLEŽITÝ FAKT DŮLEŽITÝ jako tvůj ŽIVOT.

Google+