Téma

  • 50 věcí, co vás spolehlivě potěší

    Možná sníte o dovolené v tropickém ráji, nákupu luxusního auta nebo výhře v loterii. Možná tušíte, že nic z toho se vám v dohledné době nestane. Dobrou zprávou je, že podle vědců nic z toho není nutné, abyste zakusili sladký pocit štěstí. Průzkum, který v loňském roce proběhl ve Velké Británii, ukazuje, že nám stačí mnohem méně.

  • Hospoda je jak rodina

    Venca Vejražka už sedmnáct let stojí za pípou malostranské hospody U Hrocha. Pokud nejste štamgast, tak se do ní nejspíš nedostanete, takže buďte rádi, že jsme z něj tahali moudra o české hospodě za vás.

  • Pivní cintáty

    V hospodě se Češi vracejí ke svým prakořenům, pročež se v nich probouzí chuť čmárat po zdech. Akorát po sobě místo mamutů nechávají životní moudra.

  • Soumrak hospod

    Zahulený chrám rovnostářství, pábitelství, neoficiální parlament, sídlo pravé české demokracie a identity. Většinou se k ní hrdě hlásíme, občas se za ni stydíme, když se snažíme vylovit z hlavy cokoliv jiného, podle čeho by nás mohli za hranicemi identifikovat. A poslední dobou se o ni bojíme.

  • Pravá česká hospoda

    Co všechno má a nemá mít pravá česká putyka, o tom se mohou vést dlouhé vleklé spory nad půllitrem. Za nás je to třeba tohle, ale především by to mělo vzniknout tak nějak pomalu, časem, odspodu. A ne v hlavě designéra.

  • Co vzniklo díky české hospodě

    České hospodě dlužíme za mnohé. Vznikl v ní náš jazyk, podnikatelský duch i literatura.

  • Štamgast zasahuje

    Kult štamgasta sice proměnil kupu českých hospod ve skanzen, kde se člověk bojí si sednout, aby nedostal popelníkem přes krkavici, ale na druhou stranu tihle desítkou a kouřem nasáklí pivojové dokážou sem tam změnit svět k lepšímu. Nebo ho aspoň udržet hezky při starém.

  • Doba slevová

    V Česku slevy milujeme. Ale zdaleka v nich ještě nejsme mistři. I když se u nás bez škrtnuté ceny už neprodá skoro nic, pořád máme co dohánět. Za hranicemi jsou mnohem dál. Máme se na co těšit.

  • V Česku se vedou slevové války

    Ondřej Hloupý ví o slevách hodně. Řešil je v projektu AkcniCeny.cz, který funguje jako agregátor slevových letáků, i ve své současné práci ve společnosti Sprinx Systems. Ta se specializuje na rozsáhlá e-commerce řešení a připravila e‑shop například pro společnosti Mountfield či CK Fischer.

  • Milionář se slevou

    Možná máte dojem, že slevy mají v oblibě jen lidé nemajetní a boháči se maximálně zajímají o to, jestli k italským obkladačkám dostanou zlaté kohoutky zdarma. Existují ale i velmi bohatí lidé, kteří nejenže nepohrdnou žádnou slevou, ale naopak si na nich slušně ujíždí.

  • Jaká je cena za slevu

    Před řekněme sedmdesáti lety stačilo, abyste vyráběli, popř. prodávali kvalitní zboží. Zákazníci si vás našli a úspěch se dostavil celkem zaručeně. Jenže to už dávno neplatí. Co platí, je 80% sleva.

  • Jak vyzrát na slevy

    Slevy jsou v podstatě hra, kterou mezi sebou hrají obchodníci a nakupující. Jelikož ti první používají spoustu ne zrovna fér triků, není vůbec od věci si jich taky pár osvojit.

  • Jak se fauluje ve slevové džungli

    Když se obchodní inspekce vloni zaměřila na slevové akce, provedla za tři měsíce 1505 kontrol a pochybení zjistila při 40 % z nich. I když vynecháme normální, legální slevové fígle, zbude ještě pořád dost nástrah, triků a vyložených faulů.

  • Slevový kalendář

    Stejně jako houbař ví, že na bedly je potřeba počkat do září, i lovec slev má svá vytipovaná období, ve kterých vyráží nakupovat.

  • Jak to na nás s čísly hrají

    Jak náš mozek reaguje na nápis „Sleva“, už víte. A vědí to i odborníci. A taky vědí, že poskytování slev je hra s čísly. Proto s nimi umí žonglovat velmi šikovně. Jak to dělají?

COOKIES
Google+