Blíží se léto, první z nás už vyrazili někam na koupák, proto dnešní masakr, podle kalendáře poslední jarní, bude trochu tematický. My Češi máme rádi zahradní bazénky. To nemá být ironická poznámka, schválně se poptejte zahraničních kamarádů, jestli to u nich frčí taky tak. Nefrčí. No a protože my Češi máme taky rádi Michala Davida, prodejce zastřešení bazénů dostal nápad propojit to do jednoho a vznikla tak kampaň, kterou co do dada možná ani ten Smarty netrumfne. No, škoda slov na úvod, pojďme se na to nejprve podívat.

Díky reklamě už víme, jak Michal David žije. Inu, to možná chtějí vidět lidi hltající bulvár, nezaujatého pozorovatele zaujmou spíše roztodivné detaily, jako třeba při podkresu Diskopříběhem označení sebe sama za umělce či zapalování doutníku hořákem na gril (like a boss, tohle ani Chuck Norris neumí). Masakr nabírá obrátky v půlce, kde pan David překopal svůj hit tak, aby do něj mohl zpívat slogan firmy. Umělcovo nitro někde v koutku duše tiše pláče, ale peníze nesmrdí, tak proč starou věc neprodat znovu a jinak, že ano. Tohle by se ještě jakž takž dalo překousnout, normální spojení dvou obchodníků, jeden s hudbou, druhý s konstrukcemi. Ale ona ta spolupráce pokračovala dál…

A tady už jsme svědky normální šaškárny. Jít se ukázat na veletrh a tam zpívat slogan firmy naživo, to už je opravdu hodně na dřeň. Není pochyb o tom, že Michal David dostal buď dobře zaplaceno, nebo mu zastřešili zadarmo domov. To je jasné a nemá smysl se nad tím pozastavovat, reklama a známé tváře byly vždy spojené nádoby. Ale všimněte si, že i v tomto videu mluví Michal David o umění. A já se ptám – je hodno skutečného umělce zpívat na veletrhu na halfplayback svou melodii s hloupoučkým a násilně našroubovaným textem „my paříme doma, to je Alukov“? Není, samozřejmě.