Kid Chane je týpek, který začal na sociální sítě házet své tracky teprve před rokem. No, sociální sítě… Má Youtube kanál, něco ještě najdeme na Soundcloudu, ale jinak ticho po pěšině. Samozřejmě, že okolo sebe má svou krú, která mu pomáhá videa točit a šířit, což je ten nejlepší způsob, jak okolo nebohého netalenta nafouknout neprostupnou bublinu iluze vlastní výjimečnosti. Pojďme si pustit jeden z jeho singlů. Všechny jsou perly, ale tenhle má něco navíc.

Zatímco v ostatních klipech se Kid Chane prostě jenom motá před kamerou, tady se odehrává nějaký děj. Jestli jsem to dobře pochopil (ono to totiž nejde moc poznat), tak týpci unesou nějakou holku a pak si udělají mejdan v jejím baráku. Mejdanem se rozumí vrávorání u dřezu a ledničky a největší vzrůšo je hlídat si, aby se bejsbolka nezamotala do záclon. Je to, jako kdyby si gopnici z pražského satelitu hráli na Mechanický pomeranč.
Bizár těch scén v kombinaci s mizerným rapem má za následek pouze pochybnosti, zda to všechno Kid Chane myslí vážně, nebo je to vlastně všechno jeden velký trolling raperů, diváků i autora Hudebních masakrů. Je to možné. Hiphop totiž vstoupil do nové éry. Do éry, kdy si o raperovi (či raperce) diváci myslí, že si z nich dělá srandu, a kdy si o komikovi parodujícím špatné rapery myslí, že to bere vážně a snaží se prorazit v hiphopu. Kvalita tuzemské rapové scény klesla tak nízko, že rozdíl mezi vtipem a seriózní tvorbou je sedřen víc než hmatník na kytaře Zakka Wylda. A Kid Chane na tom má taky zásluhu. Gratuluji.