Firemní a reklamní skladby, to je velké téma. Však už jsme tu pár ukázkových kousků měli. Ale dnešní díl překoná všechno výše vyřčené. Autorem písně totiž není nikdo jiný než Michal David. Autor, kterého část národa miluje, zatímco pro ty ostatní je jeho jméno synonymem i měrnou jednotkou kýče. Autor, který se nikdy netajil tím, že nedělá umění, ale byznys. Zahrál si v reklamě na zmrzlinu, propagoval produkty firmy vyrábějící zastřešení zahradních bazénů (no jo, ne každý může dělat reklamu na kafe jako Clooney) a nyní přichází s písní složenou na míru projektu Peklo Čertovina. Co si pod tím představit? O tom je právě následující písnička.

Aha, jasně, takže další zážitková hospoda. Je to jen můj subjektivní pohled, ale tento druh stravování moc nemusím. Jednou jsem byl, stačilo. Chápu, že to někoho baví. Asi stárnu a mám rád svůj klid. Docela by mě zajímalo, co za člověka vlastní takový podnik. Koho asi tak napadne, že nejlepší cesta, jak ho propagovat, je přes Michala Davida? V dnešní době?
Tohle je přesně ten důvod, proč se český pop neustále motá v kruhu. Michal David nastavil (proklatě nízko) určitou laťku, do které se přesně snaží strefit nejen o generaci mladší hudebníci, ale i manažeři, podnikatelé a kdo ví kdo ještě, protože cílovka tady prostě je. A zatraceně veliká. Dnešní díl nemá být ukázkou nekvalitní produkce nebo dělání ze sebe šaška. Dnešní díl reálně ukazuje český marketing v roce 2016. Máš hospodu a chceš do ní lidi? Zaplať Michalu Davidovi, ať o ní zpívá. To jsme to dopracovali…

Poznámka pod čarou. Mrkněte na jejich web, je to sranda. http://www.peklocertovina.cz/index.php/peklo-se-predstavuje/#seznamka Oni totiž kromě jídla mají i seznamku. Už vidím ty vzpomínky. „A tatínku, jak jsi poznal maminku?“ „Víš, Maruško, vlastně stejně, jako se seznámil tvůj dědeček s babičkou, všechno to začalo u písničky Michala Davida…“