Není to snadné, dostat se do povědomí jako muzikálová zpěvačka a zároveň chtít něco dokázat s původní tvorbou. Monika Absolonová patří přesně do té škatulky. Všichni ji viděli zpívat v nějaké estrádě, všichni tuší, že hrála Kleopatru, ale nikdo (kromě příbuzných a opravdu věrných fanoušků) si nevzpomene na název jediného cédéčka, které vydala. No bodejť byste to znali, když Monika třeba novou desku propaguje tak, jak vidíme na následujícím videu.

Kdo chce kam, pomozme mu tam. Jestli paní Absolonová přišla vyprávět do pořadu Sama doma (nebo co to je) o tom, že má venku nové album, její volba. Pak se ale nesmí divit, že se její muzika líbí, řečeno mimibazarovým žargonem, akorát tak bydlenkám a ostatní se tomu pochechtávají. Muzikant šaškující (v lepším případě) na halfplayback v takových pořadech vypadá, jako kdyby ho jinde nechtěli. Jediný, kdo toto chození se ukazovat do relací, kde na muziku nejsou ani zvědaví, pochopil správně, je Kapitán Demo se svým legendárním vystoupením

A druhá věc je samozřejmě obsah. Skladbu Love Is All Around kdysi nahráli The Troggs. Se slavným coverem pak přišli Wet Wet Wet, a ten pak do vánoční podoby filmaři překlopili ve snímku Láska nebeská. Tuto sváteční verzi s téměř identickými aranžemi nakonec obšlehla Monika Absolonová, takže se divákům (i na své poslední desce) snaží prodat předělávku předělávky předelávky šedesátkového hitu. Uf! A ještě s textem, že bez božského Káji by ty Vánoce byly už úplně v pejru. Kdyby tohle zpívala v estrádě Zlatá mříž v roce 2000, dalo by se to pochopit. Ale chtít takovou produkci prodávat na CD v roce 2017? Kde to jsme?